Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää

 

Kun asiakasta palvellaan häntä kuunnellen, huomioidaan yrityksen tarpeet ja toimintakulttuuri sekä perehdytään asiakkaan toimintaan, on mahdollista päästä luomaan hyviä, pitkiä ja luottamuksellisia kumppanuuksia. Kun pääsemme tuomaan oman ammattitaitomme asiakkaan hyödyksi ja onnistumme ratkaisemaan asiakkaan henkilöstötarpeet, olemme onnistuneet. Aina on mahdollisuus kuitenkin oppia uutta ja kehittää toimintaa. Kehittyäksemme ja kehittääksemme omaa toimintaamme edelleen, kysyimme asiakkailtamme miten voimme palvella heitä vieläkin paremmin.


Alkuvuoden asiakaskyselymme perusteella saimme hienoja arvioita onnistumisestamme. Vastanneista 62,1 % oli erittäin tyytyväisiä yhteistyön sujumiseen ja voivat suositella Alenin palveluita myös tuttavilleen. Lisäksi 34,5 % vastanneista kertoi, että yhteistyö sujuu hyvin ja asiat ovat hoituneet sovitulla tavalla. Yhteensä 96,6 % palautteista oli todella positiivia, joka kertoo onnistumisesta meille tärkeässä asiassa - hyvän asiakaskokemuksen tuottamisessa yhteistyökumppaneillemme. Olemme tästä erittäin iloisia, kiitos!

Aina on kuitenkin myös jotain kehitettävää. Yhteydenpito sekä työnhakijoiden että yhteistyökumppaneidemme kanssa on aina ollut meille tärkeä asia. Kyselyn perusteella meillä on tässä vielä myös parannettavaa. Hyvä, avoin ja molemminpuolinen kommunikointi on ensiarvoisen tärkeää. Tähän pyrimme, tätä parannamme.


Tässä muutamia saamistamme palautteista: 
 

”Paikallinen ja kasvollinen henkilöstötalo.”

”Sovitut asiat hoituvat niin kuin pitääkin.”

”Aina ystävällinen ja nopea palvelu.”

”Yhteydenpito ensiluokkaista.”

”Helppoa yhteydenpitoa. Pidetty sovituista asioista kiinni. Loistavaa palvelua joustavasti.”

”Loistavaa palvelua ja iloisia ihmisiä töissä siellä.”

 

Näiden palautteiden avulla meidän on hyvä jatkaa kehittämistä ja kehittymistä edelleen.

Aurinkoista maaliskuuta!

 

 

 

<< Palaa edelliselle sivulle

Jaa sivu somessa